johntitulaer.reismee.nl

Aktie KIKA

Beste allemaal,


Na een paar weken met dit mooie weer in Nederland gekampeerd en gefietst te hebben heb ik de eindstand van de actie van mijn fietstocht naar Santiago.


In totaal is een bedrag van € 1.935,50 op de bankrekening gestort. Daarnaast is er voor ik aan mijn tocht begon een actie in de Amstelhof geweest met collectebussen en de verkoop van KIKA-beren.


In de collectebussen zat € 55,-- en aan KIKA-beren is voor € 172,60 verkocht.


Hiermee komt het totaal bedrag voor KIKA op:

€ 2.163.10


Alle gulle gevers wil ik hiervoor namens KIKA hartelijk bedanken.


Dit is voor al mijn volgers de afsluiting van mijn tocht en mijn berichtgeving hierover, maar in mijn gedachten zal ik deze voor mij erg mooie tocht nog vaak herbeleven.


Hartelijke groet en nogmaals bedankt,


John.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!